MECZ PIŁKI NOŻNEJ
Zasady gry w tej wersji są niemal identyczne jak w piłce nożnej. Niektóre z nich mogą być modyfikowane w zależności od boiska, na którym mecz się odbywa, ilości zawodników czy chęci uproszczenia lub urozmaicenia gry. Celem głównym jest oczywiście zdobycie przynajmniej 1 gola więcej niż przeciwnik.
MURARZ
Scenariusz tej gry jest bardzo prosty i z pewnością znany wszystkim. No, bo któż z nas nie bawił się w dzieciństwie w murarza? Wyznaczamy 1 lub 2 murarzy ustawionych na linii środkowej. Reszta zawodników ma za zadanie przebiegać z jednej strony boiska na drugą. "Murarz" eliminuje przeciwników poprzez zderzenia z nimi. Kto upadnie odpada z rozgrywki i tak aż do wyłonienia ostatniego uczestnika, który zostaje zwycięzcą. Na następną rundę następuje zmiana "murarza(y)".
BIG HIT
Zabawa dająca dużo swobody i możliwości rozegrania. Zasada jest prosta - zderzyć się z przeciwnikiem lub przeciwnikami i spowodować ich upadek, samemu zostając na nogach. Możliwości rozegrania jest kilka: pojedynek 1 na 1, grupowe - drużynowe np.2 na 2, 3 na 3 itd. lub grupowe - każdy na każdego.
CAPTURE THE BALLOON
Dwie drużyny przeciwne. Każda po swojej stronie boiska ma bazę, w której znajduje się dmuchana, gumowa piłka. Zadaniem drużyny jest przedostanie się do bazy przeciwnika, kradzież piłki i przetransportowanie jej do swojej bazy oraz jednoczesna obrona własnej piłki. Runda trwa określoną na początku ilość czasu. Jeśli po końcowym gwizdku sędziego któraś z drużyn ma dwie piłki w swojej bazie wygrywa. Jeśli jeden z zespołów ma jedną piłkę w swojej bazie, a drugi nie (piłka znajduje się np. w polu gry) to wygrywa ten, który posiada piłkę. Jeśli drużyny mają po jednej piłce w swojej bazie (nieważne czy to piłka "swoja" czy przeciwnika) to oznacza remis. Piłki nie można kopać ani wsadzać do środka bumper balla. Można ją chwytać tylko pomiędzy nogi i w ten sposób transportować. Jeśli w wyniku zderzenia bądź upadku piłka wypadnie spomiędzy nóg zostaje na polu gry aż któryś z zawodników ją przejmie. Jeśli piłka wypadnie poza pole gry sędzia ustawia ją na środku boiska a drużyny cofa do swoich baz.
PRZEWROTY W DAL
W tym scenariuszu gry chodzi o pokonanie jak największego dystansu po wyznaczonym torze, tocząc się w kuli. Zatrzymanie choć na chwilę ruchu toczącego wyznacza końcowy punkt pomiarowy odległości. Sposób, technika pokonywania odcinka jest ustalana przez organizatora i ogłoszona przed zawodami. Mogą to być:
Fabryka Endorfiny - Imprezy integracyjne dla firm - Krynica Zdrój, Małopolska. Profesjonalna organizacja konferencji, organizacja imprez integracyjnych i firmowych, szkolenia dla firm i eventy. Organizacja imprez plenerowych i motywacyjnych, pikników firmowych i wyjazdów integracyjnych dla firm. Skontaktuj się z nami, zaufaj naszemu doświadczeniu - Krynica Zdrój, Małopolska.